Про конкурс

Положення
про проведення шкільного веб-квесту з інформатики для
учнів 5 класів «Хто живе у комп’ютері?»
1.   Базовий навчальний заклад: спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 23 Мелітопольської міської ради Запорізької області
2.   Адреса закладу: вулиця Фрунзе, 262, м.Мелітополь, 72304; тел. (06192) 5-02-46, mel-school23@mail.ru
3.  Загальні  положення. Міський веб-квест з інформатики ініційований і проводиться спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів № 23 Мелітопольської міської ради з метою мотивації учнів 5 класів до поглибленого вивчення інформатики.

Специфіка проведення Веб-квесту: міський веб-квест «Хто живе в  комп’ютері?» проводиться на базі навчальних закладів міста Мелітополь і контролюється шкільними координаторами (вчителями інформатики кожного навчального закладу). Координація веб-квесту здійснюється міським координатором дистанційно на основі онлайн-платформи, на якій, відповідно до розкладу, будуть з’являтися пошукові завдання з інформатики.  Основними темами, запропонованими для підготовки до веб-квесту є історія розвитку обчислювальної техніки та будова комп’ютера (структура системного блоку, пристрої введення-виведення інформації). Учасники мають надсилати відповіді на електронну скриньку шкільного координатора веб-квесту відповідно до часових термінів та вимог, що надаються до кожного виду завдань. Заключний етап веб-квесту буде проведено очно на базі кожного навчального закладу. Всі учасники конкурсу одержать Дипломи учасника, а найкращі – Дипломи переможців. Переможцями є учасники, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань, але не більше 50% від загальної кількості учасників у паралелі. Контроль виконання завдань, вхідне та вихідне опитування, проведення очного етапу, підбиття підсумків та нагородження переможців і учасників веб-квесту здійснюється шкільними координаторами.

Мета Веб-квесту:
§ мотивувати та стимулювати учнів 5 класів до вивчення інформаційно-комунікаційних технологій;
§  виховувати інформаційну культуру особистості;
§  підтримувати здібних та обдарованих дітей.
     
      Основними завданнями Веб-квесту є:
§ пробудження пізнавальної активності та інтересу до предмету учнів 5 класів, активізація позакласної та позашкільної роботи з інформатики;
§    пошук та заохочення творчих дітей;
§ створення Банку творчих завдань щодо розвитку здібностей молодших учнів середньої ланки, які продовжують вивчати інформатику, з метою подальшого впровадження у практику роботи вчителів міста.

Організація та проведення Веб-квесту
Вимоги до учасників веб-квесту:
§  участь у конкурсі можуть брати учні 5 класів загальноосвітніх шкіл та шкіл нового типу;
§  кожен учасник повинен мати свій Google-акаунт перед початком веб-квесту, заповнити реєстраційну форму на онлайн-ресурсі веб-квесту свого навчального закладу за три дні до терміну початку та вихідну анкету після завершення веб-кесту;
§  учасники мають знати навчальний матеріал з тем «Історія розвитку обчислювальної техніки» та «Апаратне забезпечення інформаційних систем»;
§  учасники повинні володіти навичками користування:
1)    ОС Windows:
-         інтерфейс ОС (Головне та контекстне меню, Панель завдань);
-         Стандартні програми (Paint, текстовий редактор /Блокнот, WordPad/);
-         об’єкти файлової системи /папки, файли/: створити, видалити, перейменувати; виконувати операції через буфер обміну (копіювати, вирізати та вставити);
2)    додатками (прикладними програмами):
-         редактор презентацій MS PowerPoint;
-         браузер (вміти здійснювати пошук та збереження текстової і графічної інформації; дотримуватися правил безпечної роботи в глобальній мережі);
3)    онлайн-сервісами:
-          електронна пошта (надсилання електронних листів, прикріплення файлів);
-          сервіс Google Docs (https://drive.google.com);
-          сервіси для побудови хмари слів: Tagxedo або ін.;
-          сервіси для створення карт знань: FreeMind або ін.;
-          сервіси створення мотиваторів/демотиваторів: Bighugelabs або ін.

Етапи проведення веб-квесту для учнів 5 класів:
·     І етап – підготовчий (учасники ознайомлюються з правилами участі у веб-квесті, структурою базового онлайн-ресурса http://wqcomp.wix.com/quest та шкільними онлайн-ресурсами веб-квесту, заповнюють вхідну анкету  через онлайн-ресурс свого навчального закладу);
·     ІІ етап – дистанційний (учасники отримують завдання відповідно до розкладу проведення веб-квесту через онлайн-ресурс http://wqcomp.wix.com/quest і надсилають свої відповіді електронною поштою на скриньки своїх шкільних координаторів, слідкують за результатами виконання пошукових завдань на онлайн-ресурсі свого навчального закладу);
·     ІІІ етап - очний (учасники запрошуються у шкільний комп’ютерний клас і виконують останнє завдання веб-квесту у зазначений час /однаковий для всіх навчальних закладів/).
·     ІV етап – заключний (підбиття підсумків веб-квесту, нагородження переможців та учасників).
Розклад веб-квесту буде оголошено на онлайн-ресурсі http://wqcomp.wix.com/quest.
Для очного туру передбачено організацію шкільних комітетів вчителів інформатики, що мають забезпечити коректне функціонування техніки та дотримання правил веб-квесту під час заключного етапу.

Критерії оцінювання
1.    Оцінювання кожного пошукового завдання здійснюється шкільним координатором згідно з  критеріями оцінювання, що додаються до нього.
2.    Кожен Учасник веб-квесту, незалежно від досягнутого результату, отримає сертифікат учасника у різних номінаціях.
3.    Переможцем або переможцями (І місце) стають учасники, які набрали найбільшу кількість балів, незалежно від кількості осіб, що отримали таку ж кількість балів.
4.    Відсоток переможців складатиме не більше 50% від загальної кількості учасників, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань.
5.    Результати веб-квесту оскарженню не підлягають.
Фінал Веб-квесту: нагородження переможців і учасників Веб-квесту.
Дата проведення Веб-квесту: протягом квітня 2016 р.
Висвітлення перебігу Веб-квесту відбуватиметься на онлайн-ресурсі http://wqcomp.wix.com/quest, за додатковою інформацією звертатися на wq.comp@gmail.com.

Немає коментарів:

Дописати коментар